20120326

Blickar framåt


Inser när jag ser på bilden att jag är förändrad, bilden är tagen för typ 1 år sedan. 
I torsdags bestämde jag mig för att bli blond, men det gick ju inte så bra. Men nu efter 4 blekingar av håret börjar det likna någonting, dock är håret sjukt slitet nu. I går gjorde jag sista blekningen och håret mådde inge bra efteråt, gick inte ens att borsta. Så i natt sov jag med hårinpackning och serum i, idag känns det lite bättre. Ska lägga upp en bild på hur håret ser ut snart, så fort jag får tid. 
I morse försov sig jag och Malin men Frida väckte oss och tur är väl det. Måste nog börja ställa larm på söndagarna så vi inte sover hela dagen. I söndags var jag med Malin, Robert och Märta såklart. Vi åkte och köpte glass och sedan vidare till hoppbacken, riktigt mysigt. Satt där och solade och åt glass. Sedans åkte vi vidare till Hudiksvall och åt på donken, mums!  Sen tillbaka till Ljusdals snabbt för att hinna se big brother. 
Ha det bra! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar