20120418

Alla vill till himlen

Okej nu ska jag sätta plus och minus på mitt liv!
+ Jag är snart klar i skolan och ligger bra till tidsmässigt
+ Jag har underbara vänner
+ Jag har fått ett till extra jobb
+ Jag får snart klippa av mig håret
+ Jag åker iväg till Gävle i helgen
+ Jag får komma ifrån Ljusdal i helgen och bara vara
+ Jag har börjat nöja mig med mig själv
+ Nästa vecka söker jag och Malin jobb utomlands
+ Solen börjar komma

- Jag kan inte bli kär, fast jag vill
- Vill hitta en bra kille
- borde ändra mina matvanor
- borde städa
- borde egentligen fortsätta plugga än att sitta här :)
- jag vet inte vad jag ska göra på sista april
- jag vill inte fylla 19 år
- JAG ÄR RÄDD FÖR FRAMTIDEN
Jag vill verkligen inte fylla 19 år, jag får panik. Jag har inte hunnit med allt jag vill i livet.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva om. Klockan är 04:40 och jag är fortfarande vaken och pluggar. Har tappat räkningen över hur många uppgifter jag skickat in, men tror det är 5 stycken. Känns riktigt bra! Hoppas jag inte somnar här vid köksbordet bara.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar