20120416

Snart är jag fri

Det är meningen att det ska vara en bild här från kryssningen men den vill inte samarbeta med mig,
Nu ser jag ljuset i tunneln! Har skickat in min sista uppgift i psykiatrin och nu är det enstaka uppgifter kvar i lindrande vård samt rehabilitering och habilitering. Det känns så sjukt bra! Sen skriva en rapport till projekt arbete. Inte långt kvar nu tills jag får gå ner för student trappan och veta att allt i skolan är klart! Det är sån underbar känsla :D
Jag har ju varit på studentkryssning nu och det var så sjukt roligt. Visst det kanske blev lite många shots och jag kommer inte ihåg allt, men man tar bara studenten en gång och då ska man göra det riktigt!
Har fått ett till extra jobb på veckorna. Det känns också sjukt bra! Pengar rullar in säger jag bara. På onsdag ska jag testa jobba där och jag tror det blir en enkel match.
I morgon börjar vi i skolan kl 13 och då ska jag skriva klart den sista uppgiften i svenskan! Jag längtar tills i sommar men mest till i höst. Då tar jag och Malin vårt pick och pack och beger oss utomlands för att leva livet och jobba. Det ser jag verkligen framemot, att bara komma ifrån allt. Sen får vi se hur länge vi blir där, vem vet vi kanske aldrig mer flyttar tillbaka till Sverige ;) höhö. På torsdag åker jag till Gävle och kommer hem på söndag. Ska vara hårmodell på lördag och sedan på söndag ska jag äntligen få klippa av mig håret, som jag längtat!
Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar