20120926

Man kan inte sluta tänka på den man älskar

Jag är så sjukt stolt över mig själv så de inte finns! Jag har verkligen fått ordning på livet nu känns de som, visst det är några saker kvar att fixa men de tar sin tid. Jag måste hitta modet först. 
I dag har jag varit ledig i två dagar, fick hämta bilen redan igår och jag är super nöjd! I dag har jag städat hela huset och så. I morgon går jag på mitt pass igen och de ska bli skönt antar ja. 
Jag har gjort förändringar i mitt liv och det finns fler att göra. Men allt tar sin tid. Jag vill söka ett nytt jobb, funderar på Hudiksvalls sjukhus som undersköterska då så klart. Men allt är inte säkert än. Jag får se hur jag gör. Nu ska jag äta lite mat sen ut och springa eller gå, har inte bestämt mig än;)
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar