20121005

Fredag

Åh äntligen är de fredag! I går fixade jag ögonbrynen och gjorde ansiktsmask så idag är jag fräsch! Man måste ju vara de när det är fredag. Ska hämta Matilda vid tåget klockan 4 och innan de måste jag hinna in på Toyota. Dom har ju en ny vindrutetorkare till mig som jag ska ha bak. Sen ska jag äntligen sminka mig och fixa mig! Eftersom jag varit hemma och varit sjuk så har jag inte gjort de så de är skönt när man får göra de igen. Ingen ögoninflammation har jag :D Min mormor är ju sjuksköterska så hon kollade igår. Solen lysser äntligen ute också. De är ju synd att jag tappat bort mina fina solglasögon.. Ingen aning om vart jag lagt dom.. Kanske dom ligger i mammas bil? Får kolla de sen.
Ikväll ska jag mysa med Matilda och Linn, fredagsmys! Har ni sett på the middel nån gång? De är helt fantastiskt! En sån familj vill man växa upp i :)
Nu ska jag kolla lite på tv sedan fixa mig :) Puss och Kram!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar