20120422

I`m dancing in the dark

Sitter på tåget på väg från Gävle nu, känns faktiskt skönt att komma tillbaka till Ljusdal. Har saknat min lilla familj :) Vad gör man för att fördriva tiden på tåget då? Jo jag sitter och lyssnar på musik men lite synd att jag inte kan sjunga med.. Gick riktigt bra att vara modell men jag har lite svårt med att folk ska stirra på en och det gjorde dom ju verkligen nu. I dag har jag klippt mig och det är obeskrivligt skönt. Nu har jag en frisyr igen som jag kan fixa bra, längtar tills i morgon att få duscha och sen fixa håret :D Helgen har varit bra. I går efter visningen tog jag på mig en äcklig brynäs tröja och begav oss till torget för att se och välkomna brynäs laget hem. Det var jätte mycket folk verkligen. Är stol över mig faktiskt, har inte handlat så mycket. Men kom hem med 3 nya örhängen, 2 navel pircingar och ett halsband. Nöjd tjej! Det var jag ju faktiskt värd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar