20120509

Mmmmhh


Som ni ser så har jag, Malin och även Linn haft den första grillningen. Maten blev kolsvart men vad har man inte tänderna till? Men det gick att äta :) och ja, det blev ju faktiskt ganska gott också. Hade det hur mysigt som helst! Måste verkligen göras om.
Just nu sitter jag i skolan och har skickat in 2 stycken uppgifter. Börjar vi ganska stressigt nu, alla uppgifter ska vara inne nästa vecka. Och ja, jag har lite kvar att göra. Så i helgen blir det ingen utgång för mig och malin utan vi ska sitta inlåst i lägenheten och plugga hela helgen. Fuck my lift säger jag bara! Men det kommer ju kännas skit bra när allt är klart. I går var vi till Hudik och köpte student klänning och klackskor. Jätte fint är det. Idag hade vi student fotografering. Blev faktiskt nöjd med korten :)
Nu ska jag skriva klart en uppgift till sen hem. Till middag i dag tror jag det blir en varsin fett pizza till mig och Malin för det har vi gjort oss förtjänta av nu! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar