20120522

Ett leende på läpparna

Här ligger jag i sängen och har sån fruktansvärd mens värk, fuck my life! Höll på att svimma i duschen så Malin fick komma in med värktabletter och ett glas vatten, tur jag har henne :)
I morgon gör jag min sista redovisning i skolan. Det är det enda jag har kvar sen är jag klar med allt! Känns så jävla skönt för jag trodde verkligen inte att jag skulle klara av skolan men det gjorde jag. Så många gånger jag har suttit och svurit och gråtit över skolan. Nu kan jag bara ta det lugnt och slappna av. För jag måste ju vara utvilad tills studentveckan!
I kväll har jag varit på stranden med trevligt sällskap, tog första doppet för i år, grillade korv och pratade. Visst ja, drack vin också :) var hur mysigt som helst. Har varit kanon fint väder idag så jag har mått toppen! Så har passat på att sitta ute i solen så nu har jag fått sån där extremt sexig bondbränna.. Men det är sånt man får ta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar