20121004

Just dina klarblåa ögon














Idag fick jag hem mina skor, äntligen! :D Dom är så fina och helt perfekta. Köpte också en shorta idag och en topp, jätte fina dom också!
I dag är det kanelbullens dag också. Så nu när mamma kom hem från jobbet hade hon med sig färska och nybakta bullar.
Ikväll ska jag också fixa ögonbrynen och så. Sen ska jag äta bullar och umgås med min bror som kommer hem :) I morgon kommer Matilda till mig och jag längtar. Vi ska vara fulla och odrägliga eller vara nyktra och ordentliga. Funderar på om jag börjar få ögoninflammation också.. Har en kund som har det och mina ögon känns inge bra. Hoppas ja inte fått de.. I morgon ska jag ta itu med andra saker också som jag måste få svar på för att gå vidare och fortsätta. De är tur att Linn och Matilda är med mig :)
Måste säga att de är grymt skönt att ha ett jobb och en månadsinkomst. Sen att man tjänar bra gör de bara bättre för jag kan göra väldigt mycket varje månad för pengarna :)
Nu ska jag äta och sedan hämta min bror. De är lite tomt här hemma när han inte är här och jag oroar mig mycket också för allt.. Så de är skönt när han kommer hem till mig :)
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar