20121003

På andra sidan är gräset grönare


Var chansen borta nu? Jag förstår ingenting längre.. Från att ha varit på toppen till botten. Är sjuk som plus på allt också. Så jag har måsta tagit bort 3 pass nu och de svider. Jag tror jag gått och blivit beroende av pengar. I dag ska jag ta det stora samtalet som kan förändra hela min framtid mm. Hoppas de går bra men jag har en känsla av att de inte kommer att göra de. 
De är så typiskt att jag blivit sjuk nu. Jag hoppas jag vaknar upp i morgon och är skit pigg och fräsch. 
Och ja jag är ganska less på killar nu.. Alla är lika vad dom än säger. 

Jag har haft ett par skit dagar. Jag försöker att hålla humöret uppe och ett leende på läpparna. Var med Linn igår och de går inte att dölja någonting för henne som de verkar, du är guld värd. Var snäll igår och köpte en ros till henne som tack för allt hon gör för mig och att hon är ärlig mot mig och kan berätta de fel jag gör. Hur jag än reagerar. För jag kan bli ganska arg. Men endast Matilda som sett mig riktigt arg och då satt hon tyst i ett hörn, så ja ska nog inte visa den sidan nå mer. ;) 
På fredag kommer Matilda! Som jag lääängtat <3  Har dom senaste dagarna kommit fram till att jag inte är någonting utan mina vänner och familj, dom betyder allt i värden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar